避免分手!鬧交DO’S & DON’TS

情侶之間,會鬧交係在所難免。不過亦要分清應講同唔應該講嘅說話,否則一旦太過火,分分鐘小吵釀成分手危機!緊記,大前提係,你兩個想通過理性嘅討論達至共識,而唔係為啖氣鬥過你死我活。
Don’ts
• 過於空泛:「你成日都/從來都無……」
• 威迫恐嚇:「如果你再……我/你就……」
• 性別歧視:「所有男人/女人都……」
• 人身攻擊:「死蠢」、「白痴」、「無腦」
• 貶低人格:「你真係廢人一個!」
• 拉其他人落水:「好似你老豆咁款,兩個人都一擔擔!」
• 責罵對方:「你累到我……」、「如果唔係你……,我就唔會……」
Dos
• 只談現在:「今次你咁做,我……」
• 達成共識:「咁我哋今次應該點做好呢?」
• 清楚指出重點:「我未講完嘢你就插嘴,令我好唔開心。」
• 講出自己感受:「當你……我覺得無人理我。」

Leave a Reply

