搞手指南 之我見

AK…

睇完呢篇野..

AK也很明白約人要提早才是尊重的道理…

只不過人人情況不盡相同….

唔好話約一個月一星期咁長遠..

今日唔知聽日事… 昨晚AK睡時打算今早回公司再去測魚涌..

點知早上一個EMAIL… 今日就在屯門過了…

對於文章中各點… AK有我見如下..

1)一個月前需要定出日期,時間,地點經大家同意作實。

=> 一個月前?! 真係遠左D… 除非係大件事到要提早請假.. 

2)需要電話確認,打一個電話用三分鐘,用What apps可能一世也約不成。

=> 此言差矣… WHATSAPP是最方便約到最多人的方法..

人到呢D年紀.. 要約齊人基本上就係MISSION  IMPOSSIBLE .. 

再者.. 根本就沒需要去追求這種勉強的”完美”

3)沒有興趣聚會的,忙的,請直接說出“唔駛預我”

=> 沒興趣.. 我會表態…

若是忙但有心想去… 未到最後一刻確定到唔到…我都會叫”預埋我先”

4)如果在定出日子後,因為你而需要改期,就請你去做搞手重新約大家,不要讓原來的搞手傷腦筋,自己惹的麻煩,自己處理。如果七天內不能約齊人,那這次你就不要來了。

=> 所以我早說… WHATSAPP啦….. 

5)即興的約會不要期望太高。

=> 睇下同咩人.. 做D咩.. 不過通常因冇咩期望, 效果都出乎意料的好.. = =+

6)放飛機者,下次由你做搞手。

=> 那大家不用再約了.. 慳番… 

7)去就話去,唔去就話唔去,唔好唔覆!

=> 呢句贊成.. MAYBE 到一定時候.. 都要唔係YES就NO架啦.. 

突然覺得AK這句… 放諸曖昧關係皆準確… = =+ 

AK覺得人到這個年紀.. 必要明白每個人的追求及對事情的看法與排序是有根本的差別

不能強求其他人對事情的重視度與自己一樣…

當然到結婚時.. 你的另一半話.. 因忙而出現唔到時..

AK絕對支持你…. 兜巴車佢過去… 不論男女..  XD

================================================================

朋友的生日飯 晚上床頭的電話傳來了What apps的提示聲音,原來是中學同學的What Apps群組。 「喂喂,十月既生日朋友,不如大家約出黎食個飯啦。」

大家看到這個Msg,也覺得好久沒有聚舊了,也許是時候吃個飯。大家相約了在24號的晚上吃飯。 我的Schedule在月頭已經mark起這一天吃飯。
上星期六,同一個群組,一個朋友突然說自己那天不行,說可不可以轉到23號晚上。 話說我老爸整整一個星期在內地工作,星期二好不容易有機會跟他吃飯,我當然說不行。那二十五號呢?有人要上課。那二十六號呢?有人要OT。二十七……二十八……二十九…… 已經不用說了,因為群組內的十個人,只有五個有回應,其他五個連去和不去也沒有回應。
想齊齊整整吃個飯,突然變得奢侈。 早幾天我也在想,我們是不是需要有些規則去約朋友呢?一些大家說好了的規則,以免互相指責和吵鬧。
搞手指南,歡迎傳閱
1)一個月前需要定出日期,時間,地點經大家同意作實。
2)需要電話確認,打一個電話用三分鐘,用What apps可能一世也約不成。
3)沒有興趣聚會的,忙的,請直接說出“唔駛預我”
4)如果在定出日子後,因為你而需要改期,就請你去做搞手重新約大家,不要讓原來的搞手傷腦筋,自己惹的麻煩,自己處理。如果七天內不能約齊人,那這次你就不要來了。
5)即興的約會不要期望太高。
6)放飛機者,下次由你做搞手。
7)去就話去,唔去就話唔去,唔好唔覆!
8)如果你唔同意呢個條款既,咁下次就由你做搞手喇:p(睇下你有幾勁)

Leave a Reply

