2011 THX ! 2012 Welcome !

今日是2012的1月1日

現在才來做回顧與展望.. 會否遲了點LE =P

========================================================

2011又是一個轉變之年…

今年我成長了…. 可以咁講… 是追上番我呢個年紀應有o既成熟感吧…😀

曾幾何時當我看住身邊友人不斷進步

而自己尚是原地踏步之際的徬徨…

今日已不再復見… 太好了…

========================================================

2011得到最大的體會就是”CHANGE”吧…. 奧巴馬那個聽到爛的口号…

對現況不滿.. 自怨自艾是沒用的..

“CHANGE”是條出路… “CHANGE”唔啱… 俾多D信心自己… 再”CHANGE”過….

轉工唔一定係由一個地獄跳入另一個地獄o既…

時, 地, 人… 有時都幾睇命水LA😄

把握每個機會…

感謝STEPHEN, 感謝MILTON … 感謝你們俾機會我.. >3<
(雖然你地都唔知我個BLOG XDDD …..
p.s Stephen我重欠你餐飯…  = =|||||| 放心, AK會還的)

此外…

感謝在AK低潮時, 幫過AK 鼓勵過AK的好友們 >3<

我愛你們 >3< I Love You All >3<

========================================================

感謝 2011

現在的我, 有信心踏入人生另一個階段, 承擔更多的責任, 活得更精彩

========================================================

2012嗎?

保持身體健康, 多做運動, 早睡早起

工作上繼續努力, 不要怕, 不用擔心, 勇往直前

另外事事提早15分鐘出門口, 改掉遲到惡習

發少點白日夢, 回歸現實

保持心境開朗樂觀

Keep住個靚樣😄

自信滿滿地過2012的每一天..

愛自己, 愛身邊的人… >3<

========================================================

另外當然希望2012找到個好男友… 好好談場戀愛 ~  

LOVE~ 你知道我在等你嗎? \ ^ w ^ /

========================================================

AK~~ 2012一世人就只一次, 要活得精彩, 不枉此年!!!

========================================================

祝好友們

2012 HAPPY NEW YEAR!!!!

身體健康, 幸福快樂!!!!

p.s
雖然ak好期待世界末日…

不過我相信2013依然會響一年後在萬眾歡騰的倒數聲中降臨…

Anyway, 好好享受這個”世界末日”之年吧 \ ^O^ /

One thought on “2011 THX ! 2012 Welcome !

Leave a Reply

